Shopping at Florida Mall

25 september 2018

Vandaag een rustige dag.
Een dagje shoppen @FLORIDA Shopping Mall.
Wat is het hier groot zeg.
We komen aan, parkeren de auto en lopen al gelijk tegen de m&m store aan. Niet letterlijk natuurlijk, maar je kan het niet missen zeg maar.
Buizen met m&m 's hangen aan de wand en in alle kleuren, in verschillende tinten en smaken.maar aangezien we nog hierna naar de premium outlets gaan kunnen we ze nu niet meenemen ,maar dat doen wel zeker nog wel even op weg naar het  vliegveld voor we terug naar huis vliegen. Verder kan je je lol op in de winkel, je kan het zo gek niet bedenken of ze hebben het, maar wel met een m&m erop.

Een stukje verderop zat Carlo's bakery , van cake boss Buddy. Daar hoort natuurlijk een lekker zoetigheid bij met een bakkie capucchino. Dat zoetigheid werd een salted caramel lobstertail. Wat was deze lekker zeg. En  voor alle Amerikaanse normen helemaal niet zo duur.

Vanuit hier doorgereden naar de PREMIUM OUTLET store. Ook hier vind je grote merken en kan je je hart ophalen. Op zich betaal je wel minder dan in Nederland, maar echt heel goedkoop is het niet. Wel puma gescoord, crocs, yankee candle, die waren hoer wel super goodkoop. Je kan je hier vers een dag vermaken. Nog even naar de Wal-Mart om brood te halen voor ons ontbijt. Wal-Mart is zo groot dat we er nog even doorheen gingen lopen, kom je, ivm Halloween , enorme maskers tegen. Dit konden we natuurlijk niet weerstaan dus hebben we er een paar opgezet en zo heb je dan de grootste lol.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade