Vrije dag 1

7 februari 2020 - Hotelli Revontuli, Finland

Heerlijk  uitgeslapen tot 9.00uur.
En wat  heb ik  lekker geslapen na het FANTASTISCHE noorderlicht van gisteravond. Ik  heb er gewoon over gedroomd. Nu  maar hopen dat  de foto's ook  gaaf  zijn.. het  was van korte duur, dus hopen dat  het  gelukt is. Ook  als zijn ze wazig.. dan kan me dat  niets schelen.. ik  heb t wel  gezien.
Na het  ontbijt een flinke wandeling gemaakt en ik  denk  dat  dit de koudste dag  was qua gevoelstemperatuur,  ik  denk dat  het  door dat  beetje wind kwam.
De ijspegels hingen nog net  niet  aan mijn neus, wel  aan de sik  van pa.
Bij  de piste achter ons hotel heb je een ski verhuur, je kan daar  eigenlijk  van alles huren.
Fatbikes, fietsen met hele dikke wielen, skies, sleeën en noem maar op.
Maar  daarachter weer heb je een blokhut waar  we een stuk sachertorte met framboos hebben genomen en een mok heerlijke warme chocolademelk.
We vinden dat  we dat  wel  hebben verdiend na die lange wandeling in de kou.
We waren nog maar net binnen en het begon al weer te sneeuwen wat  tot begin van de avond heeft geduurd.
De rest van de middag  zijn we erg lui  geweest, Ook  wel  even lekker na alle intensiteit van de week.